Ajankohtaista‎ > ‎

Puheenjotajalta 4/17

lähettänyt Aino Maria Kolehmainen 22.6.2017 klo 11.29
Kesä on tullut ja altaassa on vettä. Kiitos Pekka. Olen katsellut pihaa ja todennut, että sekä huoltoyhtiö että pihakummit tekevät hyvää työtä. Pihalla tapahtuu kesän aikana vielä asioita, istutuksia ja suojauksia tulee lisää.
Kävimme talohallituksen kahden jäsenen, isännöitsijän, siivous- ja huoltoliikkeen kanssa kehityskeskustelun 21.6.17. Keskustelussa totesimme, että olemme palveluun pääosin tyytyväisiä. Pieniä tarkennuksia ja varmistuksia sovittiin tehtäväksi. Esimerkiksi kuivaushuoneiden lattia erityisesti lattiakaivon kohdalla on usein likainen. Siihen siivousliike lupasi kiinnittää huomiota. Käytävämatot vaihdetaan sellaisiin, jotka on helpompi puhdistaa tavallisen siivouksen keinoin.
Kaikki Hason kohteet ottavat käyttöön Julmo –nimisen sähköisen huoltopalvelupyyntöjärjestelmän. Järjestelmään kuuluu kuittauksen saaminen pyynnön tekijälle, jos tekijä antaa sähköpostiosoitteen. Pallaksessa sen käyttöönotto sovittiin elokuulle. Suora yhteydenpito puhelimella on tietenkin edelleen mahdollinen.
Muistattehan, että ongelmatilanteissa jokainen tekee itse ilmoituksen huoltoliikkeeseen, Facebook-sivulla voi tietenkin kysellä muiden kokemuksia, mutta sieltä ongelman korjaus ei etene.
Isännöitsijän kanssa käydyn kävelyn jälkeen muistutamme, että porraskäytävässä ei saa säilyttää mitään, ei kasveja, ei eteismattoja, eikä muuta. Kielto perustuu siihen, että porraskäytävässä ei saa olla mitään palokuormaa. Toinen syy on pelastustilanteen liikkumisen turvaaminen. Silloin siellä ei saa olla mitään estettä.
Toivotan kaikille Pallaksen asukkaille hyvää kesää.
Comments